اخبار و مقالات - در تهران مشکل کمبود آب نداریم

در تهران مشکل کمبود آب نداریم

خبر 01 دی 1402 ساعت درج : 20:41

محمد پرورش  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: در حال حاضر نه تنها مشکلی برای تامین آب استان تهران وجود ندارد حتی می‌توان گفت که در هیچ منطقه از استان تهران حتی بحث کاهش فشار آب نیز مطرح نیست.
وی همچنین با تاکید بر لزوم صرفه‌جویی مشترکان در ساعات اوج اظهار کرد: اگر مشترکان بخصوص مشترکان پر مصرف از مصرف بیش از حد در ساعات اوج گرما صرف نظر نمایند حتی بحث کاهش فشار آب نیز مطرح نمی باشد.
او ادامه داد: اگر قرار باشد میزان مصرف از میزان کنونی بیش‌تر شودحتما مشکلاتی در خصوص آب برای شهروندان به وجود خواهد آمد و این به معنای طراحی اشتباه سیستم شبکه آبرسانی نخواهد بود.
پرورش افزود: امسال تاکنون در استان تهران قطعی و کاهش فشار آب رخ نداده است و مشترکان در صورت بروز این مسئله، با شماره ۱۲۲ تماس بگیرند.
وی با بیان این موضوع که ظرفیت کنونی منابع آب استان تهران کاملا جوابگوی شهروندان می باشد افزود: اگر در نقطه‌ای مشکلی باشد، باید به صورت موردی حل شود.
در آخر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران افزود، در حال حاضر هیچ مشکلی برای تامین منابع آب استان وجود ندارد اما در صورت عدم استفاده بهینه شهروندان احتمال بروز مشکل وجود خواهد داشت